Een nieuwe reis! - Reisverslag uit Nuenen, Nederland van Mirte - WaarBenJij.nu Een nieuwe reis! - Reisverslag uit Nuenen, Nederland van Mirte - WaarBenJij.nu

Een nieuwe reis!

Door: Mirte

Blijf op de hoogte en volg Mirte

16 Februari 2013 | Nederland, Nuenen

Hallo Allemaal!

Na anderhalf jaar terug te zijn in Nederland is het reizen weer behoorlijk gaan kriebelen.
Ik heb daarom besloten om na één jaar lang hard werken door latijns Amerika te gaan backpacken!

Bijgekomen van 5 dagen carnaval en nu de laatste voorbereidingen gestroffen zijn is het tijd voor mij om maandag de 18e om 14.20 uur te vertrekken naar mijn eerste bestemming! Chili!! de volgende bestemmingen staan nog niet vast behalve Ecuador en Panama natuurlijk :) suggesties zijn altijd welkom.

Ik heb er onwijs veel zin in! Voor degene die het leuk vinden kun je op deze site mijn verhalen en foto´s volgen! geen verplichtingen natuurlijk.

Ik ga me maar eens klaarmaken voor een laatste stapavondje met mijn vriendinnen :)

Jullie horen nog van me!

Liefs Mirte

  • 16 Februari 2013 - 20:07

    Antoinette:

    Je denkt dan wel dat je elkaar vast nog ziet met de carnaval maar mooi niet dus. Hebben we nog niet fatsoenlijk afscheid kunnen nemen.
    Daarom willen wij jou via deze weg een hele mooie reis toewensen. Pas goed op jezelf en geniet van alles wat je meemaakt. Geniet ook van al die mensen die je de komende tijd gaat ontmoeten met hun eigen achtergronden en verhalen. Dat zal vast een geweldige ervaring zijn.
    We gaan jouw verhalen zeker volgen.
    Heel veel plezier en neem alvast een dikke knuffel mee voor ons Maartje.
    Dikke kus.
    Peter en Antoinette ( en natuurlijk je grote vriend Koen)

  • 17 Februari 2013 - 10:50

    Mien:

    Nou Mirte we wensen je een fijne reis we zullen het vrolijk meisje in Nuenen missen.
    Groetjes

  • 17 Februari 2013 - 17:23

    Debby:

    Hey Mirte,

    Heel veel plezier, wat een onderneming weer!
    Geniet er van en ik ga je zeker volgen

  • 22 Februari 2013 - 17:16

    Wilma Beekwilder:

    Hoi Mirte,

    Alles goed in Chili? Ben je al een beetje geaclimatiseerd? Heel veel plezier met het opdoen van nieuwe indrukken. Groetjes, Wilma

  • 24 Februari 2013 - 15:09

    Karin Aarts-janssen:

    Mirte, geniet van deze reis. Als ik nog zo jong was als jij ging ik dit ook doen en je mama zeker ook!

    Groet Karin

  • 28 Februari 2013 - 10:54

    Michelle:

    Leuk, leuk Mirt! Ga je volgen....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mirte

Actief sinds 15 Jan. 2011
Verslag gelezen: 332
Totaal aantal bezoekers 17516

Voorgaande reizen:

11 November 2015 - 08 December 2016

Australië!!

18 Februari 2013 - 24 Maart 2014

Backpacken door Latin America

24 Februari 2011 - 17 Juni 2011

Malawi 2011

Landen bezocht: