Mijn eerste berichtje - Reisverslag uit Nuenen, Nederland van Mirte - WaarBenJij.nu Mijn eerste berichtje - Reisverslag uit Nuenen, Nederland van Mirte - WaarBenJij.nu

Mijn eerste berichtje

Door: Mirte

Blijf op de hoogte en volg Mirte

15 Januari 2011 | Nederland, Nuenen

Welkom op mijn waarbenjij.nu

24 februari is het eindelijk zover, Amanda en ik vertrekken naar Malawi om daar 3½ maand stage te lopen en te reizen. Om jullie een beetje op de hoogte te houden van onze belevenissen zal ik een reisdagboek bij houden.

In dit reisdagboek kun je vanaf nu al mijn reisverslagen, foto's en video's volgen en reacties plaatsen.

Er zijn nog 40 dagen te gaan voordat de reis begint, en ik ben dus ook al druk bezig met de voorbereidingen.
Er moet zoveel geregeld worden dat ik niet weet wat ik allemaal nog moet doen;) Maar dat gaat helemaal goed komen!
Ik heb erg veel zin om te gaan en ik hoop dat jullie het leuk vinden om mijn reisverhalen te lezen.

Ik vind het ook altijd leuk om iets van jullie thuis te horen, dus je kunt altijd reageren:)

Liefs,

Mirte


Wil je op de hoogte blijven van alle avonturen van Mirte, schrijf je dan in voor de mailinglist van MirtevanAken en ontvang direct een e-mail voor elk nieuw reisverslag! Schrijf je in voor deze mailinglist in het "Blijf op de hoogte"-blok op deze pagina!

  • 22 Januari 2011 - 18:13

    Heleen En Dennis:

    Spannend!! We gaan je missen.

  • 28 Januari 2011 - 17:16

    Lieke:

    Wild things......stoere leeuw :-)
    Ik ga je reisdagboek zeker lezen!!!

  • 07 Februari 2011 - 10:47

    Amanda:

    Ik hoop dat de reis aan al je verwachtingen zal voldoen. Ik heb er super veel zin in om met jou naar Afrika te gaan! Nog 17 daagjes...

    Liefs je reismaat.

  • 22 Februari 2011 - 15:02

    Wilma Beekwilder:

    Mirte heel veel succes in Malawi. Nog 2 dagen en dan zie je een wereld die niet te vergelijken is met Nederland. Ik kijk uit naar je verslagen en foto's.

  • 22 Februari 2011 - 15:58

    Peter De Louw:

    Over twee dagen is het zover. Heel veel succes in Malawi samen met je reismaatje Amanda. Zoals Wilma al schreef, zal je in heel andere wereld terecht komen. Ben heel benieuwd naar je ervaringen.

  • 22 Februari 2011 - 17:30

    Desiree:

    Jeeejj, bijna is het zover!! Donderdag is DE dag!
    Spannend hooor;)! Heeeeeeel veel succes met de reis er naar toe en vooral heel veel plezier gewenstt!
    Ik hoop snel iets te horen van jullie en vooral veeeel foto's te zien!;)
    xxxx

  • 22 Februari 2011 - 19:50

    Annegien:

    Haaai Mirte,

    Wil je via deze weg nog even een super fijne reis wensen! Nog maar 2 daagjes.. Heel veel succes en geniet ervan!! Kijk al uit naar jullie reisverslagen ;-)

    xxxx

  • 27 Februari 2011 - 09:04

    Marloes:

    En, en, en???
    Hoe is het daar? Ik ben zo benieuwd naar jullie eerste indrukken!
    Vertel....

  • 28 Februari 2011 - 17:12

    Jacqueline:

    Daar ben je dan, in het mooie Afrika. Jammer dat het internet traag is zodat we nog niet kunnen skypen. We hebben het telefoonnr. gevonden, zodat we straks lekker kunnen kletsen. Hoe was het ziekenhuis en je stageplek? We zijn heel benieuwd. Ben je al wat uitgerust van de reis? Meisje geniet lekker in Malawi. Het wordt vast een hele mooie tijd.

    Veel liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mirte

Actief sinds 15 Jan. 2011
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 17684

Voorgaande reizen:

11 November 2015 - 08 December 2016

Australië!!

18 Februari 2013 - 24 Maart 2014

Backpacken door Latin America

24 Februari 2011 - 17 Juni 2011

Malawi 2011

Landen bezocht: